22 Mart 2011 Salı

Rüyamda Sen

Bu akşam rüyamda,ben seni gördüm
Yanima çagirdim,gelmem diyordun !
Küsmüsün diyerek,bir neden sordum
Apansiz bagirdin,bilmem diyordun !

Şaşirip kalmiştim,ben bu haline
Bir isyan çökmüştü,sanki diline
Hüzünlü nameler,gönül teline
Vurdukça,bir türlü,gülmem diyordun !

Sitemim döküldü,o an sözümden
Göz yaşim,aktikça,sizdi yüzümden
Hiç bakmadin bana ,gönül gözünden
Damlayan yaşimi,silmem diyordun !

Çevirip gitmiştin,hemen başini
Çikmaza döndürdün,sabir taşimi
Ben sana neyledim,çatip kaşini
Sineni yaralar,delmem diyordun !

Uyandim uykudan,sen yanimdaydin
Demek ki,o an sen,her animdaydin
Ben kabus görürken,baş ucumdaydin
Kiyamam uykuna,bölmem diyordun!
Kiyamam uykuna,bölmem diyordun..!

sbs sorularI
rusca sozluk
erzerom
suite
zayIflama
font
julide
elektirk
esthetiqueregime
ucan araba
Kimya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder